Кошик порожній
Якість - перевірена часом!

+38 (066) 072-11-40
+38 (068) 578-48-46
з 8,00 до 16,00

Про нас

1. Якість, перевірена часом

ТОВ "ФІРМА "СТЕЛСІ" - одно з провідних підприємств кондитерської промисловості України, працююче на ринку кондитерських виробів з 1996 року і, за оцінками експертів, що належить до числа підприємств з найбільш динамічним розвитком

Менеджмент фірми є програмно-цільовим і базується на ефективних управлінських програмах ISO 9001 і НАССР (ДСТУ 4161), мета і стратегічні завдання яких орієнтують виробництво на високу якість продукції і відповідність вимогам споживачів.

На основі усебічного аналізу якісних показників виробництва, в управлінні ТОВ "ФІРМА "СТЕЛСИ" закладені такі основні принципи діяльності, як:

  • управління підприємством з орієнтацією на кінцевий результат - якість продукції;
  • сертифікація з питань управління якістю виробництва і забезпечення відповідності результатів діяльності вимогам і очікуванням споживачів; 
  • реалізація стратегії розвитку підприємства з урахуванням екологічної складової, відкритості для громадськості і використання у виробництві національних традицій. 

За даними моніторингу 2007-2013 років

  • обсяги виробництва фірми постійно ростуть
  • асортимент продукції значно розширюється
  • попит споживачів має позитивну динаміку зростання
  • розширюється мережа реалізації продукції.

У 2005 році керівництвом підприємства затверджується Програма стратегії розвитку фірми, що містить систему заходів, спрямованих на вдосконалення виробництва і максимальне задоволення вимог споживачів до якості продукції. 

У основі цієї стратегії - перепланування цехів, розширення складських і холодильних приміщень, планомірне придбання високотехнологічного устаткування, розробка і впровадження у виробництво нових сучасних технологій по виготовленню вишуканих кондитерських виробів, екологічний контроль за якістю інгредієнтів на власних обладнаних хімічних лабораторіях, відкриття мережі фірмових магазинів, розробка орієнтований на споживач концепції он-лайн менеджмент. 

Нині на підприємстві розвивається три основні напрями виробництва :

  • кондитерські вироби на основі масляного крему
  • вишукані десерти на основі крему з вершків
  • сучасні низькокалорійні вироби на основі крему-суфле

Слід зазначити, що окрім бездоганних смакових якостей і стильного оформлення, продукція фірми має знижену калорійність, збільшений зміст білку, термін реалізації до 168 годин і збагачення функціональними інгредієнтами у вигляді натуральних біоактивних продуктів.

Загальний асортимент продукції фірми сьогодні складає більше 230 найменувань, а в порівнянні з 2005 роком асортимент збільшений на 127%.

Новітні технології, активна маркетингова політика і використання національних традицій сприяють швидкому зміцненню позицій ТОВ "ФІРМА "СТЕЛСІ" на ринку України. А про високу якість і екологічність продукції свідчать численні престижні нагороди і медалі, отримані на національних і міжнародних виставках і конкурсах.

Нагороди:

  • 2003     100 кращих товарів        Лауреат
  • 2004     100 кращих товарів        Фіналіст
  • 2005     100 кращих товарів        Переможець
  • 2009     100 кращих товарів        Переможець
  • 2010     100 кращих товарів        Переможець
  • 2011     100 кращих товарів        Переможець
  • 2012     100 кращих товарів        Переможець
  • 2013     100 кращих товарів        Переможець
2. Надійне партнерство

Підприємство ТОВ "ФІРМА "СТЕЛСІ" впродовж трьох останніх років входить до числа переможців Всеукраїнського конкурсу "Кращий працедавець року". У основі такої високої оцінки - інноваційний менеджмент управління виробництвом фірми, контроль якості продукції і копітка праця команди професіоналів.

Продукцію ТОВ "ФІРМА "СТЕЛСІ" характеризує оптимальне співвідношення "ціна-якість": вивірена  собівартість при збереженні високої якості і привабливих споживчих властивостей продукції. Важливо відмітити, що для досягнення цієї мети у виробництві не використовуються синтетичні матеріали замість натуральних. Високих показників співвідношення "ціна-якість" вдається досягти завдяки впровадженню інноваційного технологічного процесу виробництва і використання у виробництві натуральних інгредієнтів.

Стабільність цін на продукцію фірми підтримується  завдяки охопленню усіх технологічних етапів виробництва :

  • зниження собівартості і поліпшення смакових властивостей досягається завдяки виготовленню сировини у власному фермерському господарстві, на якому проходить також екологічний і хімічний контроль;
    зниженню витрат на виробництво сприяє власне виготовлення упаковки для готових виробів;
  • транспортні витрати мінімізуються завдяки ефективному менеджменту і прогресивній схемі реалізації продукції.

Кількісні і якісні показники ефективності виробництва аналізуються прогностичним відділом фірми і складають діагностичну основу для прийняття керівництвом управлінських рішень. В ході соціологічних досліджень фахівцями фірми встановлено, що споживачами досить високо оцінена якість продукції і діяльність підприємства в цілому. Така оцінка багато в чому обумовлена орієнтацією фірми на споживачів, постійним вдосконаленням управлінської діяльності на основі аналізу інформації і розвитку партнерства, плануванням роботи підприємства за результатами маркетингових досліджень і зворотного зв'язку із споживачами.

Так, на сьогодні ТОВ "ФІРМА "СТЕЛСІ" реалізує свою продукцію в 16 областях України. Торгова мережа фірми складає 850 клієнтів і більше 1800 магазинів. Продукція підприємства успішно реалізується в Києві, Запоріжжі, Харкові, Дніпропетровську, Кривому Ріг, Полтаві, Донецьку, Одесі, інших містах і населених пунктах. Кількість партнерів щорічно зростає приблизно на 10 %.

Постійність клієнтів торгової мережі фірми і здійснення повторних покупок покупцями також є важливим показником для аналізу задоволеності споживачів діяльністю і продукцією фірми. Більше половини клієнтів торгової мережі підприємства співпрацюють з фірмою з моменту відкриття підприємства в 1996 році. З урахуванням збільшення числа постійних клієнтів за останні роки, цей показник в 2013 році склав 83 %.

Спрямованість підприємства на виготовлення високоякісної продукції і задоволення очікувань споживачів підтверджують основні принципи фінансової політики ТОВ "ФИРМА "СТЕЛСІ" :

  • принцип ефективності;
  • принцип співпраці;
  • принцип надійності;
  • принцип добродійності;
  • принцип лідерства;
  • принцип вдосконалення;
  • принцип інноваційного розвитку;
  • принцип соціально-орієнтованого менеджменту.
3. Постійне удосконалення

Діяльність, спрямована на поліпшення якості продукції, розглядається керівництвом ТОВ "ФІРМА "СТЕЛСІ" як пріоритетна відносно інвестування, виділення ресурсів і надання організаційної підтримки.

Так, для забезпечення високої якості виробів, що випускаються, за особистим розпорядженням директора ТОВ "ФІРМА "СТЕЛСІ" впродовж останніх років на фірмі були здійснені наступні інвестиції:

  • розробка і впровадження інтегрованої системи менеджменту якості на відповідність міжнародним стандартам ISO 9001-2001, ДСТУ 4161-2003 (HACCP);
  • технічне переоснащення процесів виробництва (закупівля високотехнологічних печей); реалізації (устаткування холодильними системами автопарку підприємства, який використовується для доставки продукції, установка холодильних вітрин в місцях реалізації кондитерських виробів); аналитико - прогностичного і бухгалтерського обліку (придбання сучасної оргтехніки, створення єдиного інформаційного простору фірми в мережі Інтернет);
  • придбання нерухомості для відкриття нових потужностей виробництва і максимального задоволення вимог і очікувань споживачів, забезпечення процесу виробництва високоякісною сировиною, а також зниження собівартості виробів, що випускаються;
  • інвестиції в реалізацію Цільової екологічної програми підприємства, окремих екологічних проектів (участь у рамках благодійної діяльності в екологічних проектах, робота над вдосконаленням екоупаковки, що дозволяє зберігати якість продукції на етапах зберігання, транспортування і реалізації в максимальному ступені, робота над проектом "Чиста енергія" (використання енергії, що виділяється холодильними агрегатами в побутовий ціль);
  • інвестиції в персонал (фінансування участі працівників підприємства в учбових семінарах, майстер-класах; планові інвестиції в підвищення кваліфікації працівників, забезпечення виробництва підписними галузевими виданнями, сучасною професійною літературою, фінансування експериментальної діяльності працівників цеху, впровадження системи мотивації і матеріального преміювання найбільш ініціативних працівників .

   Впровадження на виробництві менеджменту, спрямованого на постійне вдосконалення, отримало високу компетентну оцінку фахівців. У 2002 році ТОВ "ФІРМА "СТЕЛСІ" стає переможцем Всеукраїнського конкурсу в області якості,  а упродовж 2003-2013 років підприємство стає лауреатом Всеукраїнського конкурсу "100 Кращих товарів України".

Передовий перспективний досвід ефективної системи менеджменту і виробництва кондитерських виробів ТОВ "ФІРМА "СТЕЛСІ" узагальнений і представлений на регіональному і всеукраїнському рівнях.

4. Екологічність продукції і виробництва

Екологічність продукції на усіх фазах її виготовлення стає сьогодні всезростаючим аргументом при організації її реалізації. Тому, починаючи з 2000 року, на підприємстві ТОВ "ФІРМА "СТЕЛСІ" активно впроваджується екологически-ориентированная модель виробництва.

У основі цієї моделі по-перше,  - використання у виробництві тільки високоякісної натуральної сировини і матеріалів без змісту штучних ароматизаторів і консервантів. Такий підхід керівництва до складу компонентів кондитерських виробів є принциповим і поширюється на увесь асортимент продукції. Тому сировина, використовувана підприємством при виробництві продукції, за змістом токсичних речовин, микротоксинив, пестицидів, інших шкідливих складових відповідає "Медико-біологічним вимогам і санітарним нормам якості продовольчої сировини і харчових продуктів".

По-друге, на принципах екологічної політики організована і взаємодія з постачальниками сировини, до яких пред'являються максимально високі екологічні вимоги. Процес закупівлі сировини розглядається як що забезпечує стартову якість продукції і є однією з "контрольних точок" виробництва. Закупівлям сировини на фірмі приділяється пильна увага, контроль сировини здійснюється за допомогою механізмів системи управління НАССР.

Третім компонентом эколого-ориентированной моделі виробництва є система вимог до безпеки і охорони довкілля в процесі виготовлення продукції, що відповідає вимогам безпеки "Державні санітарні правила для виробництв (цехів), що виробляють кондитерські вироби з кремом", затверджених наказом МЗ України від 28.08.97 №262, вимогам Державних стандартів (ГОСТ 12.3.002, ГОСТ 12.3.003, ГОСТ 12.1.004, ГОСТ 12.1.005, ГОСТ 12.1.010, ГОСТ 17.2.3.02 і Сан Пін 4946, Сан Пін 42-126-4690, ДСТУ 4803 2013). Особлива увага при цьому приділяється умовам зберігання готової продукції і виготовленню екоупаковки для зберігання і транспортування кондитерських виробів.

В цілому стратегія фірми з урахуванням екологічної складової включає систему екологічного менеджменту і маркетингу, спрямованих на :

  • зниження шкідливої дії виробництва і поліпшення умов праці працівників;
  • використання максимально високих екологічних стандартів при укладенні договорів з постачальниками сировини, екологічний контроль сировини, вироблюваної у власному фермерському господарстві;
  • розробку екоупаковки для зберігання готової продукції ;
  • організацію безвідходного виробництва з продуманими каналами утилізації відходів і використання вторсировини у виробничих процесах;
  • створення власної системи опалювання виробничих і службових приміщень, з використанням виділеної теплової енергії від холодильних агрегатів.

Для здійснення безпосереднього контролю і перевірки якості закуповуваної сировини на відповідність встановленим стандартам (ДСТУ 4623 : 2006, ГСТУ 46.004-99, ДСТУ 4399-2005, ГОСТ 4277: 2003, ТУ 18376-96, ГОСТ 16599-71, ГОСТ 11293-89, ГОСТ 27558-87, ГОСТ 16280-88, ТУ 30663762.01-2000), якісним посвідченням і іншим нормативним документам на фірмі була створена і аттестована в Держстандарті виробнича лабораторія (свідоцтво про атестацію ГП "Запорожжястандартметрологія" №Х16 - 08 від 10.07.08).

За роки роботи, на фірмі була створена вичерпна база даних про діючих потенційних постачальників сировини на українському ринку. Вимоги до постачальників грунтовані на стандартах ISO 9001-2001, ISO 14000, HACCP (ДСТУ 4161-2003) і гігієнічних висновках Міністерства охорони здоров'я України.

Таким чином, екологічний маркетинг, який впроваджений на фірмі, гарантує більше переваг споживачеві завдяки зниженню шкідливої дії виробництва, використання максимально високих екологічних стандартів при укладенні договорів з постачальниками сировини, використання у виробництві тільки натуральної сировини і матеріалів. При цьому якість готових виробів і напівфабрикатів контролюється через аналіз фізико-хімічних, органолептичних і мікробіологічних показників на  власній виробничій лабораторії підприємства з періодичністю, погодженою з територіальною санепідемстанцією .

5. Ексклюзивність і вишуканість

Над оформленням зовнішнього вигляду тортів і тістечок ТОВ "ФІРМА "СТЕЛСІ", його систематичним оновленням і розробкою святкових варіантів прикрас працюють кращі технологи і кондитера. Оформлення зовнішнього вигляду продукції фірми відповідає побажанням споживачів кондитерських виробів і сучасним дизайнерським тенденціям у сфері кондитерського виробництва.

Фахівцями фірми розробляються і впроваджуються у виробництво оригінальні технології, у тому числі і авторські. В результаті цієї діяльності підприємством отримані відповідні патенти і свідчення, що підтверджують авторство інновацій, реалізованих як у сфері виробництва і розробки нових технологій, так і в інших сферах діяльності фірми.

Інноваційна діяльність фахівців ТОВ "ФІРМА "СТЕЛСІ" є цілеспрямованою і планомірною. Сьогодні технологи фірми працюють над проблемою збагачення кондитерських виробів функціональними інгредієнтами (вітамінами, мінеральними речовинами, харчовими волокнами).

Майстерність, оригінальність оформлення, унікальні смакові властивості і відсутність у своєму складі шкідливих для здоров'я людини інгредієнтів (синтетичних ароматизаторів, консервантів та ін.) виграшно відрізняє продукцію фірми від конкурентів. Вишуканий смак кондитерських виробів ТОВ "ФІРМА "СТЕЛСІ" досягається завдяки комбінації гармонійних смакових властивостей, над якою працюють команда талановитих технологів.

Візитною карткою фірми також є і ексклюзивне оформлення замовленої продукції. При цьому використовуються сучасні традиційні і інноваційні технології прикраси кондитерських виробів. Кондитери фірми кваліфіковано виконують оформлення ексклюзивної продукції будь-якої складності.

Варто відмітити, що ТОВ "ФІРМА "СТЕЛСІ" впродовж останніх років дивує споживачів майстерністю і оригінальністю вироблення кондитерської продукції на різних регіональних фестивалях, святах, презентаціях. А за вдале використання в процесі художнього оздоблення тортів національного колориту і українських традицій і ТОВ "ФІРМА "СТЕЛСІ" нагороджена спеціальними дипломами Всеукраїнського щорічного фестивалю "Паляница".